Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Catharina 25-10-2020

Super zuigkracht maar slechte zuigmond en meubelstuk zuiger

Stofzuiger zuigt goed, neemt alle haren mee en heeft vele hulpstukken erbij. Maar tijdens het zuigen gaat de zuigmond steeds van de borstelstand af. Hierdoor gaat tijdens het zuigen het metalen onderstuk over de vloer heen met krassen als resultaat. Ook het meubel opzetstuk heeft de rode stoffen repen erg diep in het mondstuk liggen. Hierdoor gaat de kunststof behuizing steeds over de stoelen heen en laat strepen achter. Haren weg maar stoel beschadigd.
Mijn 10 jaar oude miele Cat&Dog had hier geen last van. Ik was altijd een Miele van maar ben nu zeer teleurgesteld. Heb Miele al om een reactie gevraagd.
Ik beveel dit product niet aan.

Andrea 30-09-2017

Geweldige stofzuiger!

Met 2 honden en 2 katten op zoek gegaan naar een passende stofzuiger. Uiteindelijk deze gekozen. Flink aan de prijs, maar wat een geweldig apparaat! Er zitten heel veel hulpstukken bij en Mn kleed is nu voor het eerst echt haarvrij, zonder dat ik daarvoor op Mn knieën hoefde. De stofzuiger maakt wel vrij veel lawaai, maar ach dat maakt mij niet zoveel uit. Als ik nu heb stofgezogen heb ik echt het gevoel dat Mn huis schoon is!!!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Goed op harde en zachte vloeren

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Veel lawaai

Ronald 05-07-2017

Prima zuigkracht

De slogan, er is geen betere dan een Miele, is bij deze stofzuiger zeker van toepassing.licht van gewicht, en een goede zuigkracht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht van gewicht
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Snoer had langer gemogen

Engel 28-06-2017

Monster!

Een waar zuigmonster! Mijn vorige stofzuiger, een zakloze Philips, had het na 4 jaar begeven. Nu maar gekozen voor kwaliteit. Nog geen moment spijt van gehad. Ok, deze Miele is bijna 2 keer zo duur als die Philips maar na een jaartje of 7/8 heb ik dat er uit en een stofzuiger moet naar mijn mening toch minimaal 10 jaar meegaan. De turboborstel zuigt geweldig op tapijt. Één haal en de kattenharen zijn verdwenen. Op vloeren red je het niet op de hoogste stand. Je moet hem lager zetten, zo hard zuigt ie. Kijk uit met het zuigen van muren met behang, het wordt er zo afgetrokken. Enige nadeel dat ik nu na 3 maanden kan bedenken is de prijs van de stofzakken. Maar ik heb net, na 3 maand dus, de eerste zak vervangen. Ook zit er een voucher van Miele bij de aankoop waarbij je 16 zakken, 4 motorfilters en 4 uitblaasfilters voor ongeveer €40 kan kopen. Lijkt veel maar ze claimen dat je hier 4 jaar mee vooruit kan. Afgaande op de 3 maanden die ik met de eerste stofzak heb gedaan kunnen ze hier wel eens gelijk in hebben. Heb ook surrogaat-stofzakken gekocht maar vertrouw dat toch niet helemaal plus dat de garantie dan in het geding kan komen.

Pluspunten

• Zuigt als een dolle
  • Stofzak gaat erg lang mee

J. 28-04-2017

Blij met Miele

Ik ben zo blij met mijn nieuwe stofzuiger, ik had er net zo een en die deed het na 20 jaar nog steeds, maar de zuigkracht was niet meer zo.
Nu met deze gezogen, en nu merk ik helemaal het verschil, plus dat deze nieuwere uitvoering nog veel praktischer is.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goede mondstukken
  • Lang snoer

Minpunten

• Het gewicht

Kabep 26-04-2017

Gemakkelijke en super stofzuiger

Na de oude Miele weer een Miele gekocht vooral voor de haren van de katten en de hond.
Fijne en stille stofzuiger en makkelijke bediening. Super zuigkracht.
Eens een Miele altijd een Miele.

Pluspunten

• Stil
  • Zuigkracht
  • Bediening
  • Instellen zuigbuis

Robbert 25-04-2017

Kattenharen eindelijk verleden tijd!

Omdat onze oude stofzuiger de geest had gegeven waren we op zoek naar een nieuwe. We hebben drie katten in huis en dua moest de stofuiger goed opgewassen zijn tegen dierenharen in het kleed en op de bank.

Het speciale opzetstuk voor dierenharen was voor ons de doorslag. Het werkt echt perfect. Bij de oude stofzuiger moesten we met flink veel kracht over het tapijt schuren en dan nog kwamen de haren er niet uit. Met dit opzetstuk hoef je geen kracht te zetten en gaan alle haren er gemakkelijk uit.

De verschillende instelbare snelheden zijn prettig geprogrammeerd. De stofzuiger heeft een zeer grote zuigkracht op vol vermogen zodat vuil uit naden en kieren makkelijk wordt opgezogen, handig bij een oud huis als het onze.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Verstelbare zuigkracht
  • Veel opzetstukken
  • Mondstuk beweegt flexibel om hoekjes

Ingrid 21-03-2017

Goede stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu 3 maanden en hij heeft een goede zuigkracht.
Zuigt prima, alle kattenharen verdwijnen in de speciale zuigmond.
Deze is moeilijk schoon te maken.
Verder gaat de slang erg snel stuk! Voor zo'n duur product zou dat niet mogen gebeuren bij normaal gebruik van de stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bediening

Minpunten

• Slang snel gescheurd
  • Speciale zuigmond moeilijk schoon te maken

Officiele reactie van Miele 22-03-2017

Indien de klacht over de slang nog niet is opgelost, kunt u uw telefoonnummer sturen naar webcare@miele.nl , dan nemen wij contact met u op.

MJA 28-02-2017

Voldoet prima

Heb deze sinds kort. Had altijd al een miele en dat beviel goed. Je kunt bij deze de zuigsterkte aanpassen en dat is prettig want het valt op dat deze wat zwaarder zuigt dan mijn oude, maar kan de sterkte goed aanpassen afhankelijk van de ondergrond. Het snoer is een stuk langer en dat is erg fijn. Daarnaast top dat je een aparte zuigmond voor tapijt bij heb. Is fijn met alle kattenharen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Aanpassen zuigsterkte
  • Extra zuigmond voor tapijt

Minpunten

• Zuigt wat zwaar

Fam. van Bree 14-01-2017

lekker licht en zuigt goed

Omdat we een hond hebben wilden we een stofzuiger die goed zuigt. Goede ervaring al met Miele dus dit merk stond voor ons al vast. De speciale Cat&Dog-mond doet het prima, een mat welke ik voorheen zonder zuigmond zoog omdat ik de pluizen anders niet weg kreeg, kan ik nu gemakkelijk schoon zuigen. Maakt dan wel wat meer herrie maar dat neem ik op de koop toe. Verder is de stofzuiger lekker licht maar de multifunctionele zuigmond is wel zwaar en dat merk je met het zuigen wel goed.

Pluspunten

• lekker licht
  • speciale zuigmond levert goede prestatie
  • zuigt prima

Minpunten

• geluid, vooral met Cat&Dogmond, een beetje te luid
  • Gewone zuigmond, (be)weegt zwaar.

Sandra Niens 27-12-2016

Cat and dog

Na een aantal maanden nog steeds erg tevreden over de stofzuiger. Vind alleen de honden haren slecht uit de bank gaan met de standaard mondstukken. Ik durf de speciale cat and dog mond niet te gebruiken want de bank is 2 maanden oud, ben een beetje bang dat de mond het stof beschadigd.

Pluspunten

• Fijne zwenkwielen/licht gewicht
  • Cat and dog mondstuk
  • Confort rolsysteem
  • Genoeg kabel
  • Kleur

Minpunten

• Wenselijk was een cat and dog mini mondstuk

Ingrid 01-12-2016

Miele C3 cat dog in aanbieding bij BCC, heel blij mee

Zuigt alle fijne kattenharen van mijn perzen uit de kleden.
Fijne stofzuiger, wendbaar, snoer lang genoeg, meerdere hulpstukken.

Pluspunten

• Zuigt fijne haren uit tapijt met speciale mondstuk
  • Grote stofzak
  • Wendbaar

Minpunten

• Plastic zuigslang ipv stevige textiel slang

Ing 30-09-2016

Fantastische zuigkracht voor kattenharen

Heerlijke stofzuiger, nog niet lang in huis, maar een hele goede zuigkracht voor met name de kattenharen waar ik hem voor gekocht heb. Ik had al een stofzuiger met een turbo borstel, maar bij deze bewijst Miele er is geen betere. Een aanrader voor iemand met katten in huis (twee maincoons en 1 europese korthaar).

Pluspunten

• zuigkracht
  • kattenharen
  • lange snoer
  • wendbaarheid
  • niet te zwaar

Minpunten

• kleur, had liever donkerblauw of zwart gehad

Sandra 08-09-2016

Cat and dog stofzuiger Miele C3

Prettige stofzuiger in het gebruik. Licht van gewicht en makkelijk handelbaar. Stofzuiger is fijn in te stellen in zuigkracht. Zuigt op liminaat vloer perfect in de energie stand. Fijne opzetstukken zitten erbij en ik vind de stofzuiger een leuke kleur hebben haha.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Energiestand
  • Kleur
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Nog geen ontdekt

quintje 01-09-2016

Sterke zuigktacht

Pas kort in gebruik. Ondanks wat minder vermogen dan de oude stofzuiger (ook Miele) betere zuigkracht. Extra bijgeleverde turboborstel ideaal voor op tapijt. Hondenhaar bijna volledig verdwenen.
Stofzuiger voelt stevig aan. Goede actieradius. Zakken filteren beter het fijne stof. Komt in ieder geval minder op de andere filters terecht.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Sterke zuigkracht
  • Goede actieradius

Minpunten

• Net wat veel geluid

markmvw 09-06-2016

Er is inderdaad geen betere...

Altijd Miele stofzuigers gehad, maar naar 10 jaar, tijd voor vervanging. Na wat speurwerk een Bosch met A-label aangeschaft, vanwege de zuinigheid, stilte, lang snoer en een slang die niet knikt. Helaas was deze stofzuiger van goedkoop dun plastic (ook de accessoires) en had totaal geen zuigkracht. Stofzuiger na een week weer verkocht en deze Miele aangeschaft. Wat een top product!

Stil, goede zuigkracht, licht in gewicht, lang snoer, lange zuigbuis, waardoor ik rechtop kan blijven staan, prettige zuigmond gaat soepel over tapijt en laminaat, sterke materialen.

Voor mij geen ander merk meer!

Erica 29-05-2016

Wat een geweldige stofzuiger!

Ik had altijd een stofzuiger zonder zak maar deze verstopte altijd door het kattengrit dat werd opgezogen. Toen heb ik door de testresultaten van de consumentenbond en de goede verhalen van mijn collega's besloten een Miele aan te schaffen. De Cats & Dogs variant. Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en ik ben er super blij mee. Wat een zuigkracht! De stofzuiger heeft 5 standen. Ik gebruik hem in stand 3, dit is meer dan voldoende om alles op te zuigen. En het geluid is dan zo laag dat het niet irriteert. De opzetborstels zijn ook super handig die zijn opgeborgen in de stofzuiger zelf. Zo gebruik ik er eentje voor de stof op de plinten en jaloezieën. De kattenharen gaan ook geweldig. Enig puntje wat ik jammer vind is dat het bedieningspaneel op de stofzuiger zit in plaats van op de stang, dit had nog iets fijner geweest. En natuurlijk de prijs die iets hoger is, maar dit is het wat mij betreft waard. Miele, ik ben fan! Stofzuigen is nu lang niet zo erg :-)